آموزش شطرنج | رضا عبداله زاده

چو شاه شطرنج ارچه قوی است دشمن تو / چو یک پیاده فرستی ز خان و مان بجهد

آموزش شطرنج | رضا عبداله زاده

چو شاه شطرنج ارچه قوی است دشمن تو / چو یک پیاده فرستی ز خان و مان بجهد

120 تمرین مات های یک حرکتی (قسمت اول)

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۱۴ ب.ظ
نام جزوه: 120 تمرین مات های یک حرکتی
سطح: نوآموزان
برگرفته از کتاب مدرسه شطرنج, سرگی ایواشنکو


دریافت
عنوان: 120 مات یک حرکتی
حجم: 1.88 مگابایت
توضیحات: سرگی ایواشنکو

نظرات  (۳)

سلام، کتاب های ایگور سوخین رو برداشتین از سایت؟!
پاسخ:
سلام آقای پرکار
این مجموعه کتاب توسط یکی از دوستان بنده , آماده انتشار خواهد شد.
در صورت نیاز فوری به این کتاب ها ایمیل خود را  ارسال کرده تا قسمتی از این کتاب ها را ایمیل کنم. 
البته این مجموعه برای نوآموزان و سنین زیر 10 سال مفید است.
سلام ، خوشبختانه من دانلود کردم همه 7 جلد رو ولی خوب یه خورده تعجب کردم از اینکه پست رو حذف کردید.بهر حال ممنونم از لطف شما
سلام دوست عزیز
امروز با وبلاگ شما آشنا شدم.
بسیار بسیار خورسندم که بزرگواری همچو شما بدون هیچ چشم داشتی چنین اطلاعات شطرنجی به اشتراک گذاشته اید.اراتمند شما بهروز از شیراز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی