آموزش شطرنج | رضا عبداله زاده

چو شاه شطرنج ارچه قوی است دشمن تو / چو یک پیاده فرستی ز خان و مان بجهد

آموزش شطرنج | رضا عبداله زاده

چو شاه شطرنج ارچه قوی است دشمن تو / چو یک پیاده فرستی ز خان و مان بجهد

آمادگی شطرنج (جلد اول) - آرتور یوسپوف

جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۴۳ ب.ظ

کتاب آمادگی شطرنج (جلد اول: اصول پایه) نوشته  آرتور یوسپوف

سرفصل های این کتاب:

  1. ایده های ماتی
  2. ایده های ماتی 2
  3. مفاهیم پایه گسترش
  4. آخر بازی پیاده ای ساده
  5. کیش دوگانه
  6. ارزش مهره ها
  7. حمله برخاست
  8. متمرکز سازی مهره ها
  9. مات در دو حرکت
  10. تقابل
  11. آچمزی
  12. حمله دوگانه
  13. کسب برتری مهره ای
  14. ستون های باز و پایگاه
  15. ترکیب
  16. وزیر در مقابل پیاده
  17. ایده های پاتی
  18. وضعیت اجباری
  19. ترکیب های ارتقاء پیاده
  20. نقاط ضعف
  21. ترکیب های پیاده ای
  22. فیل اشتباهی
  23. مات مختنق
  24. گامبی
این کتاب را از دست ندهید!
دریافت
عنوان: Build Up Your Chess 1
حجم: 66.8 مگابایت
توضیحات: Artur Yusupov

نظرات  (۱۰)

۱۴ آبان ۹۲ ، ۱۸:۲۹ سعید یوسفی
با عرض سلام و درود خدمت شما آقای عبدالله زاده
یوسفی هستم. میخواستم از شما به خاطر برخی دانلود های کمیاب مثل کتابهای یوسوپف تشکر کنم. خدمات شما هیچگاه از دید کاربران و علاقمندان شطرنج مخفی نمی ماند. امیدوارم به تلاشهایتان برای خدمت به جامعه شطرنجی ایران کمک نمائید.
فدراسیون ایران که فقط شده یک مترسک . به جای اینکه من این جور کتابها و منابع رو از سایت فدراسیون ( رایگان یا با کمترین هزینه) دریافت کنم بایستی بیام از سایت شما زحمتکش عزیز ، که نمی دانم چگونه این فایلهای کمیاب (یوسوپف) را پیدا کرده اید و از همه مهمتر با دلی بزرگ برای دیگران آن هم به رایگان قرار میدهید.
واقعا متشکرم

پاسخ:
درود جناب آقای یوسفی
امیدوارم علاوه بر دانلود این کتاب ها، با مطالعه آنها به ارتقاء ورزش شطرنج خود و دیگران کمک کنید.
پاینده باشید
سپاسگزارم
سلام. آیا کتابهای آرتور یوسپوف همانند کتابهای انتشارات Everyman Chess بصورت PGN هم موجود می باشد؟ با تشکر
پاسخ:
درود 
هنوز فایل های PGN این 9 جلد کتاب منتشر نشده است.
اما جلد اول آن به صورت غیر رسمی منتشر شده است.
 با سلام و تشکر از سایت خوبتون
من با انگلیسی یکم مشکل دارم این کتابهای انگلیسی رو چکار کنم؟فارسی ندارین؟
با تشکر
پاسخ:
درود
متاسفانه فارسی ندارم
البته زبان انگلیسی این کتابها ساده و روان می باشد و قابل فهم است
سلام من یک خواهشی داشتم میتونید کتاب boots your chess 3 کاملو بزارید روی وبلاگتون چون من از سراسر اینترنت هر جا که اونو دانلود کردم  فقط درس 2 و 12 راداشت و نمی دانم کاملشو از کجا بیارم ممنون میشم اگه اونو یا برام ایمیل کنید یا روی سایت بگذارید با تشکر
پاسخ:
درود
بنده دوره کامل 9 جلدی آرتور یوسپوف را در این بلاگ به اشتراک گذاشته ام.
خدا کنه خیر ببینی سقط شدم بسکه دنبال این کتاب گشتم برای امواتت صلوات فرستادم دمت اتشفشان شطرنجت کوبنده گشایشت کاسپاروف ترکیبت تال پوزسیونت کاپابلانکا آخر بازیت اسمیسلوف .
پاسخ:
درود
سلامت باشید. موردی بود اطلاع دهید.
۱۵ دی ۹۷ ، ۱۳:۲۳ علی الیاسی
درود. خداقوت
ترتیب خواندن کتابهای 9 جلدی یوسوپوف به چه صورت می باشد. مطمئنا بابت ترتیب مطالعه سفارش هایی شده است.سپاس
۲۸ بهمن ۹۸ ، ۰۳:۱۲ بهروز اماده

باتشکر از زحمات شما من مبتدی نیستم ولی حرفه ای هم نیستم همش دیمی بازی میکنم خواستم ببینم برای اموزش اصولی چه منابع فارسی رو میتونید معرفیکنید قبل از انقلاب مایزلیس رو میخوندم ولی پیاده کردنمهرها رو صفحه خسته کننده بود اگه فیلم باشه بهتره نباشه هم که چاره نیست ممنون

پاسخ:
منابع فارسی زیادی در این سالهای اخیر منتشر شده است، انتسارات فرزین و شباهنگ بیشترین کتابهای شطرنجی رو منتشر می کنند. اما برای تمرین و پیشرفت در شطرنج، نیاز به تلاش هست و هیچگونه راه میانبری وجود ندارد. توصیه میکنم علاوه بر منابع و کتابها، اگر آموزشگاه شطرنج معتبری در محل زندگی شما وجود دارد، از طریق آموزشگاه و محیط آموزشگاه استفاده کنید، کمک بیشتری به شما خواهد کرد.

سلام. کتابهای یوسوپف 9 جلدی در سه سری می باشند . میشه لطفا ترتیب مطالعه اش ون رو بفرمایید.

اگر جواب رو ایمیل کنید ممنون میشم

با عرض سلام و درود خدمت شما آقای عبدالله زاده

مهتاب احمدی هستم. میخواستم از شما به خاطر برخی دانلود های کمیاب مثل کتابهای یوسوپف تشکر کنم. خدمات شما هیچگاه از دید کاربران و علاقمندان شطرنج مخفی نخواهد ماند. امیدوارم به تلاشهایتان برای خدمت به جامعه شطرنجی ایران کمک نمائید.

فدراسیون ایران که فقط شده یک مترسک . به جای اینکه من این جور کتابها و منابع رو از سایت فدراسیون ( رایگان یا با کمترین هزینه) دریافت کنم بایستی بیام از سایت شما زحمتکش عزیز ، که نمی دانم چگونه این فایلهای کمیاب (یوسوپف) را پیدا کرده اید و از همه مهمتر با دلی بزرگ برای دیگران آن هم به رایگان قرار میدهید.

واقعا از صمیم قلبم از شما متشکرم

از سر احترام و ادب هزاران دعای خیر همراه با دلخوشی برایتان آرزومندم



تمام حقوق مادی و معنوی این نوشتار برای رضا عبداله زاده (سایت chess.blog.ir) محفوظ است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی